21 Ağustos 2013 Çarşamba

Reyhan Kayışlı, LİNÇÇİ müşteriler edinince öznesiz tümce de kuruyor!


Tayyip Erdoğan - Dört dörtlük bir Aleviyim, çünkü...


Reyhan Kayışlı - Ben sana, "Sen Alevi Olamazsın!" demiyorum. "Sen, içinde yaşam enerjisi ve 

YÜREK TAŞIYAN GERÇEK BİR CANLI BİLE OLAMAZSIN!" 
diyorum.

Hilmi Bulunmaz "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" ana sponsorlarından Gülhan Avşar Demirkanlı ile Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın bana karşı başlattıkları haksız dâvâlarda bu LİNÇÇİ kişileri savunmakla yetinmeyerek, kendi adına bana dâvâ da açıp, beni ikide bir İstanbul 20. Asliye Hukuk Mahkemesi'ni ziyarete mecbur kılan LİNÇÇİ kişilerin avukatı Reyhan Kayışlı, tıpkı LİNÇÇİ kişilerin geliştirdiği "öznesiz tümce" kurma eylemliliği içerisine girerek, (sevmesek de) Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı olan Tayyip Erdoğan'a 

"YÜREK TAŞIYAN GERÇEK BİR CANLI BİLE OLAMAZSIN!" demesine karşın, göz korkusuyla, Tayyip Erdoğan'ın adını söyleyebilme yürekliliğinde bulunamıyor... LİNÇÇİ kişilerin avukatı Reyhan Kayışlı, kendi söylemiyle "YÜREK TAŞIYAN" biri olamadığını "iki kere iki dört eder" mantığıyla kanıtlamış oluyor. Oysa ben, Tayyip Erdoğan'ın herhangi bir eylemini beğenmediğim zaman, çok net bir biçimde onun adını vererek, çok sert eleştiriler getirebiliyorum. Çünkü ben, LİNÇÇİ kişilerin yaptıkları gibi "HAKARET SUÇU" ve/ya "İFTİRA SUÇU" işleme amacıyla klavyemi tuşlamıyorum... Yine de "LİNÇ" ediliyorum!

Hiç yorum yok: